آپ (ایم ایل ایم) آن لائن کاروباری اہداف کو سیدھ کر دیں

Image result for business teacher

صرف ایک منٹ کے بارے میں سوچنا .... اپنے ذاتی خواب اور اہداف کے بارے میں، آپ بڑے بڑے جانتے ہیں کہ آپ نے اپنے ذہن اور یاد کی گہرائی سے باہر نکالنے کے لئے کہا ہے کہ دن دن چوہا ریس کے زور سے دفن کیا گیا تھا. زندگی. آپ جانتے ہیں کہ آپ کیوں ہیں، آپ کے جی ایم کے مقاصد جو آپ کے ایم ایم ایم کا موقع، کمپنی یا تنظیم نے آپ کو بتائی ہے، آپ ان کے خوابوں کو دیکھ سکتے ہیں اور اگر آپ اپنے آپ کے لئے سخت محنت کی اور مارکیٹنگ کی منصوبہ بندی کی پیروی کی اور کمپنی کے مشن اور مقصد سے متعلق رہیں.

ان جیسے مقاصد ...

یہ ایک مشہور ہے. "ایک وقت میں ایک شخص دنیا بھر میں اچھی غذائیت لینے کے لۓ"

یا مجھے یہ ایک ہی پسند ہے! "بہت سے صارفین کو ادائیگی کرنے کے لئے جو کچھ 1000EUR '$ ادا کرے گا، £ مہینے میں ان کی جیب میں جیب"

لیکن یہ یقینی طور پر میرا پسندیدہ ہے :-) "اگلے 3-5 سالوں میں کم از کم 100 نئے ملین بنانا" اور یہ ایک "ایک وقت میں دوسروں میں کامیابی اور دولت کی تخلیق"

اب آپ اپنی کمپنی کے مقاصد پر ایک لمحے کے بارے میں سوچتے ہیں اور دیکھتے ہیں کہ وہ آپ کے ساتھ کیسے سیدھے ہیں.

ٹھیک ہے تو اب آپ کی سوچ آپ کے ایم ایل ایم ہوم / آن لائن کاروباری کامیابی کے ساتھ کیا کرنا ہے، اس کے کتاب میں "نیکولن ہل کے مطابق" سوچیں اور امیر بنیں "باب 10" ماسٹر دماغ گروپ کی طاقت "یہ ایک میں سے ایک ہے آپ کی کامیابی کے لئے اہم اجزاء، لوگوں کے گروہ (آپ کی کمپنی یا تنظیم) کے دماغ کی طرف سے گھیر لیا اور متاثر کیا جا رہا ہے، جو تمام ہم آہنگی (آپ کے درمیان "مشترکہ معلومات" اور "نقل و حرکت" کے درمیان مشترکہ تربیت فراہم کرتا ہے) ایک سیٹ مقصد یا مقصد حاصل کرنے کے لئے ہے. اس مقصد یا مقصد کو حاصل کرنے میں بہت طاقتور. 2، 3، 100 یا اس سے بھی ایک ملین دماغ جو جذبہ کے ساتھ ایک ہی مقصد پر مل کر کام کر رہے ہو ہمیشہ آپ کے اکیلے سے کہیں زیادہ طاقتور اور کامیاب ہوں گے.

یہ کمپنی کے لئے بہت اچھا ہے جب یہ اپنے مقاصد کو حاصل کرنے کے لئے آتا ہے! لیکن ہم آپ کی کامیابی کے بارے میں بات کر رہے ہیں ہم نہیں ہیں! آئیے مندرجہ بالا 3 مثالیں لیں، جس میں میں ان کا استعمال کرتا ہوں، کیونکہ میں ذاتی تجربے سے گفتگو کر سکتا ہوں کیونکہ میں ہر ایک کمپنی کے لئے کامیابی کے ساتھ ان میں سے 3 کو حاصل کرنے میں مدد کرنے میں ملوث ہوں.

پہلے میرے مقاصد (فوری جائزہ) اپنے اپنے کاروبار کو چلانے کے لۓ میں کام کرنے سے لطف اندوز ہوں، ایک ایسی کاروبار جس سے مجھے اپنی تخلیقی صلاحیتوں کا اظہار کرنے اور مجھے کامیابی حاصل کرنے، معیار کے خاندان کے وقت، اپنے خاندان کے ساتھ دنیا کا سفر کرنے اور تعلیم دینے کی اجازت دیتا ہے. دنیا کے ثقافتی بچوں کے ساتھ، خواب کے گھر ڈیوینچی ہاؤس ذاتی طور پر ڈیزائن کیے گئے ہیں (ہم پہلے سے ہی جرمنی میں شو گھروں اور پسینے کے ڈیزائن کا دورہ کررہے ہیں!) تخلیقی صلاحیتوں کی ترقی، حوصلہ افزائی، ٹیم کا کام اور ایک ٹھنڈا ہپ کے راستے میں صحت مند سرگرم طرز زندگی ہے کہ بچوں کو جے سے لطف اندوز ہو گی اور دوسروں کو بڑے امتیاز اور کام کرنے کی کامیابی کے لۓ بڑھنے اور ترقی کے ساتھ دوسروں کو تلاش کریں گے. میں جانتا ہوں کہ یہ کچھ لوگوں کو بہت زیادہ لگ سکتا ہے لیکن جب آپ کے مالی ترمامیٹر ایک مہینے $ 50،000 پر مشتمل ہے تو اس سے زیادہ پوچھنا نہیں ہے! اور یہ وہی ہے جو ہم نے صحیح کام کرنے کے لئے تربیت دی ہے، اپنے خوابوں اور خواہشات کو کھینچنے، بڑے سوچتے ہیں، بڑے خواب دیکھتے ہیں کیونکہ اگر ہم اپنے خوابوں اور کمپنی کے مقصد پر کام کرتے ہیں تو ہم ان کو ملیں گے. ٹھیک ہے!

اپنے مقاصد کے بارے میں سوچو کہ ان کو لکھیں اور اب آپ ان کو حاصل کرنے کے لۓ دیکھیں.

اب موازنہ کریں، لہذا چلو کمپنی کے مقصد # 1 کا استعمال کرتے ہیں "دنیا بھر میں ایک اچھا غذائیت لے کر ایک وقت میں ایک شخص" اور میرا مقصد اور سب سے زیادہ کاروباری اداروں کا مقصد "ان کے اپنے حق میں کامیاب اور امیر بننے کے لئے" یہ دونوں اہداف کیسے حاصل کرتے ہیں ایک ہی بات؟ ٹھیک ہے وہ نہیں. کمپنی اپنے اہداف / فروخت کے اہداف کو حاصل کرتی ہے کیونکہ اس کے لۓ اس نے اپنی کامیابی کی کامیابی حاصل کرنے والوں کے بارے میں سوچ لیا ہے. اور آپ اپنی اپنی خواہشات کے بارے میں سوچنے کے لۓ یہ جذبہ اٹھاتے ہیں، لیکن وہ آپ کو تربیت دیتے ہیں کہ کس طرح کمپنی کا مقصد حاصل کرنے کے لئے "دنیا بھر میں اچھے غذائیت کو لے جانے کے لۓ" اپنے مقاصد کو نہیں " اپنے حق "یا آپ کا کیا مقصد ہو سکتا ہے. دراصل اس کمپنی کا مقصد بہت خود خوشگوار ہے کیونکہ اس کا صرف ایک "اچھا غذائیت" (کمپنی کی مصنوعات) ایک وقت میں ایک شخص ہے، (یہ آپ اور آپ کے گاہکوں کے "کمپنیوں" کے صارفین کے صارفین ہیں) آپ اور آپ کے مقاصد ڈان یہاں تک کہ ایک نظر نہیں آتا!

اگلے کمپنی کا مقصد # 2 "ہر مہینے گاہکوں کو ادائیگی کرنے کے لئے جو کچھ 1000EUR '$ ادا کرے گا، ہر مہینے ان کی بیک جیب میں ہے" یہ اصل میں سی ای او وژن (اس کمپنیوں کے مارکیٹنگ کی منصوبہ بندی کے خالق) آپ دوبارہ بتا سکتے ہیں. آپ کی جیب میں ایک ہزار سے زائد افراد کی طرح آپ کا مقصد آپ کے اپنے حق میں کامیاب اور امیر بننے کا مقصد حاصل کرنے کے لئے جا رہا ہے "جی ہاں، بالکل مثال کے طور پر پہلے مثال میں، کمپنی کا مقصد ختم ہو جائے گا اور سیلز ٹوٹ جائے گی". گاہکوں کو ادائیگی "اور پہلی نظر میں مجھ سے یہ ڈسٹریبیوٹر کے لئے یا اس کمپنی کے طور پر آپ کو ان کے کاروباری شراکت داریوں کی طرح لگتا ہے، آپ دیکھ سکتے ہیں کہ ان کا خیال ہے اور آپ اس مقصد میں آپ کا ذکر نہیں کرتے ہیں آپ کی خوشحالی ایک اضافی آمدنی حاصل ہوتی ہے تو مجھے لگتا ہے کہ یہ آپ کے مقاصد کے ساتھ کام کریں گے. اگر آپ چاہتے ہیں کہ "آپ اپنے حق میں کامیاب اور امیر بنیں".

No comments:

Post a Comment

finance plus insurance

The automotive world can seem heartless and when you're working in it you have to find meaning behind what you're doing or you'...