اپنے آن لائن بزنس بڑھانے کیلئے ٹویٹر کا استعمال کیسے کریں

Image result for business teacher

آج ایسا لگتا ہے کہ بہت ساری خبروں (ریڈیو یا ٹی وی) ان کے ناظرین یا سناں کو ٹویٹر کے ذریعے ان کے ساتھ بات چیت کرنے کی حوصلہ افزائی کرتی ہیں. ٹویٹر کی نمائش دنیا بھر میں بڑھ گئی ہے. 2008 کے اختتام میں، یہ فورسٹر ریسرچ کا اندازہ لگایا گیا تھا کہ تقریبا 5 ملین صارفین ٹویٹر پر تھے. کچھ اندازہ لگایا گیا ہے کہ گزشتہ تین ماہوں میں تعداد دوسری ملین کی طرف بڑھ گئی ہے. آپ کو یہ جاننا حیران ہوسکتا ہے کہ براک اوباما ٹویٹس. اصل میں، گزشتہ سال کے اختتام پر، اسرائیل کے غیر ملکی معاملات نے ٹویٹر کے ذریعہ ایک عالمی پریس کانفرنس کیا جس میں انہوں نے غزہ کے حماس کے خلاف جنگ کے بارے میں عوام سے سوالات اٹھائے. چونکہ ٹویٹر اتنا غیر معمولی ہے، اس کے ذریعہ اس واقعہ / واقعے کے منٹ کے اندر اندر کسی مخصوص جگہ یا سرگرمی میں تازہ ترین صنعت کی خبروں کو تلاش کرنے کے لئے صارفین کو ایک ذریعہ فراہم کرتا ہے. اس آرٹیکل کا مقصد اس نئی سوشل مارکیٹنگ کے رجحان پر غور کرنا ہے اور یہ آپ کے آن لائن اور آف لائن کاروباری اداروں کو فروغ دینے کے لئے کس طرح استعمال کیا جا سکتا ہے.

ٹویٹر ایک "microblogging" سروس ہے جس میں مقبولیت میں اضافہ جاری ہے. ٹویٹر کے خطوط، جو "ٹویٹس" کے طور پر جانا جاتا ہے وہ صرف 140 حروف کی حد تک ہوسکتا ہے. اپ ڈیٹس یا ٹویٹس صارف کے پروفائل کے صفحے پر دکھائے جاتے ہیں اور دوسرے صارفین کو پہنچے ہیں جنہوں نے ان ٹویٹس کو حاصل کرنے کیلئے دستخط کیے ہیں. ٹویٹر پر صارفین یا پیروکاروں کو حاصل کرنے کا مقصد بہت سے لوگوں کا مقصد ہے جو خدمت کا استعمال کرتے ہیں. وہ لوگ جو آپ کے ٹویٹس کے سبسکرائب کرتے ہیں، اپنی ویب سائٹ پر جانے کی بجائے ایک بار پھر آپ کو پورے ٹویٹ مل جائے گا. ایپل، انٹیل، سسکو اور اس سے بھی وائٹ ہاؤس جیسے کمپنیاں سب ٹویٹر پر ہیں.

اصول میں، اگر آپ ٹویٹر پر مزید پیروکاروں کو حاصل کرتے ہیں، تو آپ کو اپنی ویب سائٹ پر مزید زائرین کو چلانے اور اپنے کاروباروں کے لئے نمائش پیدا کرنے کے قابل ہونا چاہئے. اس وجہ سے، اگر درست ہو تو، ٹویٹر ان ممکنہ گاہکوں کو معلومات بھیجنے اور اپنی ویب سائٹ کی مارکیٹنگ کے لئے ایک میکانزم ہوسکتا ہے. تاہم، ٹویٹر میں دیگر صارفین کو شامل کرنا شامل ہے. اگر آپ اپنے پیروکاروں کا بڑا حصہ حاصل کرنا چاہتے ہیں تو، سپیم حکمت عملی کا استعمال نہ کریں. ایک ایسی حکمت عملی صرف "دھماکے" کو اور ہر ایک کو ایک اطلاع کے ساتھ ٹویٹر پر ہے کہ آپ ان کے پیچھے چل رہے ہیں. بہت سے لوگ صرف ان لوگوں کو پیروی کریں گے جو ان کو نوٹیفکیشن بھیجیں گے جو ان کی پیروی کی جا رہی ہیں. تاہم، یہ لوگ "اندھیرے" دوسروں کی پیروی کرتے ہیں، عام طور پر بہت سے لوگوں کو فعال نہیں کرتے. مندرجہ ذیل کچھ تجاویز ہیں کہ ٹویٹر پر اپنے نیٹ ورک کو کس طرح بڑھانے اور اپنے آن لائن کاروبار کے لئے نمائش حاصل کرنے کے لئے اس سروس کو کس طرح استعمال کرنا ہے.

سب سے پہلے آپ کو غور کرنے کی ضرورت ہے کیوں لوگ مجھ پر عمل کرنا چاہتے ہیں؟ میں ان کی قیمت کے ساتھ کیا کر سکتا ہوں؟ اس بات پر غور کیا جاسکتا ہے کہ لاکھوں ٹویٹر صارفین کو، آپ کو اس بات کا تعین کرنے کی ضرورت ہے کہ مجھے ان سے الگ کیا ہو؟ آپ کی طاقت مارکیٹ.

1) اپنی پروفائل کی تعمیر کریں
اگر آپ ٹویٹر پر متعدد ماہر بلاگز اور آپ کے نیٹ ورک کو کس طرح بڑھنے کے ذریعے پڑھتے ہیں تو، وہ سب ایک مضبوط پروفائل فراہم کرنے کے لئے اسی / مضبوط سفارش کے ساتھ شروع کرتے ہیں. آپ کی پروفائل کو ایک سانس لینے والے ادویات کے طور پر غور کریں جو مسلسل تعمیر کرنا چاہئے. اپنے پروفائل کی طرح اپنی ویب سائٹ یا بلاگ کے بارے میں مجھ سے رابطہ کریں. ایسا لگتا ہے کہ ایسے مواد کے ساتھ اپنے اکاؤنٹ کو اپ ڈیٹ کرنے کی کوشش کریں جو انسان کی طرف سے لکھے گئے ہیں. اس کا مطلب، دلچسپ تبصرے / مشاہدات شامل ہیں. آپ کو ایک دفعہ یا دو سے بھی زیادہ ضرورت ہو گی جو آپ کو ہیں اور جو آپ کرتے ہیں وہ بتاتے ہیں. جب تک آپ مشہور شخصیت نہیں ہیں، آپ کو ایک تفصیلی اور واضح پروفائل کی ضرورت ہوگی. ذیل میں سے ایک میں، باہر سے فروغ پر تبادلہ خیال کیا جاتا ہے. اپنے پروفائل کے صفحے پر ٹریفک کی ہدایت پیروکاروں کو حاصل کرنے کا بہترین طریقہ ہے. اصل میں، آپ کی پروفائل کو مستقل طور پر تعمیر کرنے کی حکمت عملی اور باقاعدہ طور پر ٹویٹر پر اس صفحہ پر زائرین کو ڈرائیونگ باقاعدگی سے پیروکاروں کو حاصل کرنے کے لئے ایک مؤثر ذریعہ میں سے ایک ہے.

چونکہ آپ لوگوں کو اپنی ٹویٹر پروفائل پر ہدایت کررہے ہیں، آپ کو یہ یقینی بنانا چاہئے کہ آپ کے ٹویٹر اکاؤنٹ کا پس منظر، اوتار اور مجموعی طور پر ڈیزائن آپ کی ویب سائٹ کے مطابق ہو. اگرچہ آپ کے پروفائل کے صفحے پر ٹریفک کی ہدایت کسی دوسرے آرٹیکل کے تحت ہے، تو چند طریقوں میں شامل ہیں: الف) ٹویٹر کا استعمال ایک کسٹمر سروس یا سپورٹ کے آلے کے طور پر، ب) آپ کے فورم، بلاگ اور دیگر سوشل میڈیا مراسلہ پر آپ کے پروفائل کے صفحے کے لنکس شامل ہیں.

اپنی ویب سائٹ پر مواد میں دلچسپی رکھنے والے لوگوں کو اپنی طرف متوجہ کرنے کا ایک بہت اچھا طریقہ، آپ کی ویب سائٹ پر آپ کے پروفائل میں وہی مطلوبہ الفاظ استعمال کرنا ہے. کچھ مثالیں شامل ہیں:

"میں فٹنس میں دلچسپی رکھتا ہوں اور باہر کام کر رہا ہوں. میں اپنی ویب سائٹ پر وزن میں کمی کی تجاویز کا اشتراک کرتا ہوں" یا "میں ایک پیشہ ور گٹار کھلاڑی ہوں جو موسیقی کو سکھانا چاہتا ہے، میری ویب سائٹ پر گٹار کو کھیلنے کے لئے 5 تجاویز کو چیک کریں" یا "میں ہوں ایک کامیاب مالیاتی مشیر جو آپ کو آپ کے قرض کو کم کرنے میں مدد ملتی ہے، جب آپ میری ویب سائٹ پر جائیں تو اپنے مفت نیوز لیٹر کے لئے سائن اپ کریں. " یہ سب اچھے مختصر بائیو ہیں جو اپنے آپ کو اپنے بارے میں بتاتے ہیں. نوٹ کریں کہ ہم انہیں اپنی ویب سائٹ پر جانے کا ایک سبب دیتے ہیں. یہ آپ کے پروفائل پر کچھ مفید تجاویز شامل کرنے کا بھی اچھا خیال ہے. اس طرح ممکنہ پیروکار آپ کو زیادہ محتاج پر غور کریں گے. ہمیشہ اپنی ویب سائٹ پر ایک ہائپر لنک شامل کریں (اس بات کا یقین کرنے کے لئے "http" شامل کریں کہ یہ کلک کرنے کے لائق ہے)

2) آپ کی ویب سائٹ آپکے ٹویٹر اکاؤنٹ کے ساتھ مطابقت پذیری
اس سے آپ کو اپنے ٹویٹر اکاؤنٹ میں اپ ڈیٹس کے طور پر نئی اشاعتیں یا مضامین ظاہر ہوتی ہے. اگر آپ ٹریفک چلاتے ہیں

No comments:

Post a Comment

finance plus insurance

The automotive world can seem heartless and when you're working in it you have to find meaning behind what you're doing or you'...