ایک آن لائن بزنس شروع کرنے کے بارے میں سچ
جب آپ کا انٹرنیٹ مارکیٹنگ سلطنت اس جلدی سے دور نہیں ہوتا تو کیا ہوتا ہے یا منافع بخش نہیں ہے؟ آپ کو ایک بری طرح ناکامی کی طرح محسوس ہوتا ہے. لہذا، اسی طرح کے نتائج کے ساتھ، آپ مزید معلومات حاصل کرنے کے لئے مزید وقت اور پیسہ خرچ کرتے ہیں. کون واقعی یہاں امیر ہو جاتا ہے؟ لوگ امیر حاصل کرنے کے بارے میں معلومات فروخت کرتے ہیں. یہ ایک ہیمٹرٹر پہیا کی طرح محسوس کرنا شروع ہوتا ہے جس میں آپ چلاتے ہیں اور چلائیں اور چلاتے ہیں لیکن کہیں بھی نہیں جاتے ہیں.
میرے پاس 1999 کے بعد سے ایک آن لائن مجازی کاروبار ہوا ہے، اور یہ نہ ہی تیز رفتار اور آسان ہے. میں نے دریافت کیا ہے کہ کچھ لوگ ایک مختصر وقت تک کسی خاص حکمت عملی کا استحصال کرسکتے ہیں جب تک کہ کسی کو یا کسی چیز کو کسی چیز کو ختم نہ ہو، اور پھر وہ اگلے نئی حکمت عملی کا استحصال کرنے پر مجبور ہوجائے جب تک کہ وہ کام نہ کریں، ایک اور نئی حکمت عملی اس عمل کے بارے میں لکھنے کے لئے صرف یہ کام کرنا ہے!
جیسا کہ میں اپنے 7 سال کاروبار میں عکاسی کرتا ہوں، میں واقعی چاہتا ہوں کہ میں جانتا ہوں کہ اب میں کیا جانتا ہوں. چونکہ میں کئی سوالات حاصل کرتا ہوں اور ہر ہفتے ان سے پوچھنا چاہتا ہوں کہ "ہفتہ" یا انٹرنیٹ مارکیٹنگ کی دنیا میں کاروباری مالکان سے، ایک آن لائن کاروبار میں شروع کرنے کے بارے میں، یہاں 10 چیزوں کی فہرست ہے جو میں انٹرنیٹ کے بارے میں جانتا ہوں. جب میں نے اپنے آن لائن کاروبار شروع کر دیا تو مارکیٹنگ
1. آپ کو مالیت کا راستہ چھوڑنا. صحیح مارکیٹ کو تلاش کرنا جو آپ کو پیش کرنے کی ضرورت ہے، کسی بھی کاروبار میں کامیاب ہونے کی بنیادی چابیاں ہے، لیکن خاص طور پر جب آپ آن لائن کاروبار کرنے کی کوشش کر رہے ہیں. ایک شاٹگن کے نقطہ نظر کو لے کر بیوقوفانہ طور پر یقین رکھتا ہے کہ "ہر کوئی" آپ کی مصنوعات یا خدمت کی ضرورت ہے، ناکام ہونے کا تیز ترین طریقہ ہے. آپ کو اپنے مقام بازار کی شناخت اور وضاحت کرنے کے قابل ہونے کی ضرورت ہے، آپ کو کس طرح پڑھنے والی اشاعتوں کے لئے جگہ مارکیٹ میں فعال طور پر حل کرنے کی کوشش کی جا رہی ہے اور وہ کیا کریں گے (اس کے ساتھ ساتھ وہ ادا کرے گا). / ایسوسی ایشن وہ تعلق رکھتے ہیں، اور وہ دونوں پر اور آف لائن کہاں پھانسی دیتے ہیں. زیادہ تنگی سے آپ کی جگہ پر توجہ مرکوز، بہتر. لہذا، گولڈن ریٹائرس کے مالکان کتے پریمیوں کے مقابلے میں ایک بہتر تعریف کی جگہ ہے، اور ایگزیکٹو خاتون گالفین خواتین کھلاڑیوں سے بہتر ہے.
2. اپنی مہارت کو قبول کریں. آن لائن کاروباری مالکان کی بڑی مشکلات میں سے ایک ان کی مہارت کو کسی علاقے میں تسلیم کرنے میں ناکام ہے. اس نے مجھے احساس کیا کہ سالوں میں میرے مقابلے میں دوسروں کی ایک اعلی سطح کی مہارت ہوتی تھی، ان لوگوں کا ایک بہت بڑا گروہ تھا جو مجھ سے کم جانتا تھا - اور یہ ان لوگوں کے پاس تھا جو میں ایک ماہر بن سکتا ہوں! اور، بہتر ابھی تک، وہ مجھے اس کے بارے میں سیکھنے کے لئے ادا کرے گا تاکہ میں نے وہی مقدمہ اور غلطی کے طریقہ کار کے ذریعے جانے کی ضرورت نہیں تھی.
3. مواد کی پیک کردہ ویب سائٹ بنائیں. مطلوبہ الفاظ سے متعلق اور آپ کے ہدف مارکیٹ میں مفید، مطلوبہ مطلوبہ الفاظ کے ساتھ سرایت ہے جو آپ کا ہدف مارکیٹ آپ کو تلاش کرنے کے لئے استعمال کرسکتا ہے، جادو وینڈس ہیں جو آپ کو تلاش کے انجن پر پایا جا سکے. سالوں کے لئے، میری ویب سائٹ صرف میری خدمت کی پیشکش کی تفصیلات کے ساتھ ایک آن لائن بروشر تھی. ایسا نہیں تھا جب تک میں نے باقاعدگی سے اپنے ہدف کے بازار کے لئے مضامین لکھنے اور اپنی ویب سائٹ اور بلاگ پر پوسٹ کرنے شروع کر دیا تھا. میں اپنی ویب سائٹ پر ٹریفک کی رقم اور میرے نیوز لیٹر کے سبسکرائٹرز میں بھی نمایاں اضافہ دیکھ رہا تھا. اگر آپ تھوڑی دیر کے لئے کاروبار میں رہے ہیں تو، آپ کے مسائل کا ایک اچھا خیال ہے جو آپ کے گاہکوں کا سامنا ہے. آپ کے مضامین عام مسائل اور اپنے ہدف مارکیٹ کے سوالات کے حل کے طور پر کام کرسکتے ہیں.
4. آن لائن تعلقات قائم کریں. اگرچہ ایک آن لائن کاروبار مجازی ہے اور آپ اپنے گاہکوں اور ممکنہ کلائنٹ کے سامنے چہرے سے ملتے ہیں تو، آن لائن پر اعتماد تعلقات قائم کرنے کے لئے اب بھی ممکن ہے. یاد رکھنے کی سب سے اہم بات یہ ہے کہ آپ کی شخصیت آپ کے تمام آن لائن اداروں میں چمکنے کی ضرورت ہے. لہذا آپ اپنی ذاتی زندگی یا کاروبار کے بارے میں ذاتی کہانیوں کا اشتراک کرتے ہیں (یہ آپ کے زائرین کے ساتھ بہت مقبول ہوسکتے ہیں)، یا آپ لکھتے ہیں اسی طرح میں مضامین یا ویب سائٹ کا متن لکھتے ہیں، آپ کو زائرین کو کاروبار کرنے کا کیا مقصد کا تجربہ دینا ہوگا. آپ کے ساتھ. آپ اپنے ویب سائٹ پر آپ کے کاروبار میں کارروائی کے ساتھ ساتھ آپ کی تصاویر آڈیو اور ویڈیو بھی استعمال کرسکتے ہیں. یاد رکھو، زیادہ تر لوگوں کو جاننے کی ضرورت ہے، جیسے آپ کو پیش کرنے کے لۓ خریدنے کا فیصلہ کرنے سے پہلے آپ کی عزت اور احترام کرنے کی ضرورت ہے.
5. تکنیکی اور انٹرنیٹ کی مارکیٹنگ کے "قابل کیسے" معلومات کے معتبر ذریعہ تلاش کریں. آن لائن ٹیکنالوجی اور انٹرنیٹ مارکیٹنگ کی حکمت عملی لمحے سے لمحے میں تبدیل ہوتی ہے، اور یہ تازہ ترین اور سب سے بڑا بدعت کے ساتھ قائم رکھنے کے لئے مشکل ہے. آپ کو بہت سے ezines پڑھنے اور ہر ہفتے صرف چیزوں کے اوپر رہنے کے لئے بہت سے ویب سائٹس کا دورہ کرنے کی ضرورت ہوگی.
6. کئی "رابطے میں رہیں" آلات بنائیں. ایک ایونائن (ای میل نیوز لیٹر)، بلاگ (ویب لاگ ان)، اور آٹوورسپٹرز (خود کار طریقے سے پیروی کردہ ای میلز کا سلسلہ) اپنے موجودہ گاہکوں کے ساتھ رابطے میں رہنا اور ممکنہ گاہکوں کو گنا میں لے جانے کے لئے تیز ترین اور آسان ترین طریقہ ہیں. مجھے لگتا ہے کہ سب سے زیادہ مؤثر ezines ہفتے میں شائع کیا جاتا ہے - یہ آپ کو آپ کے رابطے کے ڈیٹا بیس تک پہنچنے کے لئے ہر ہفتے ایک عذر فراہم کرتا ہے. بلاگز توجہ مرکوز ہوتے ہیں، لہذا آپ مارکیٹنگ کی حکمت عملی کے طور پر سب سے زیادہ مؤثر ہیں جب آپ ان کو 3-4 بار فی ہفتہ بھیجتے ہیں. ایک بار جب آپ نے آٹوورسپوزروں کے سلسلے میں مواد لکھا ہے
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
finance plus insurance
The automotive world can seem heartless and when you're working in it you have to find meaning behind what you're doing or you'...
No comments:
Post a Comment